مرکز رهبری و مدیریت منابع انسانی

مینا هرمزی | مدیرعامل

آموزش های سازمانی و اختصاصی:

یکی از اصلی ترین دلایل هر سازمانی این است که بتواند کارکنانی با بالاترین عملکرد و پتانسیل را جهت حفظ و نگه داشت در سازمان داشته باشد. لذا در دنیای کسب و کار رقابتی دست یابی به این هدف چندان هم ساده نیست. استفاده از این هدف آموزش های سازمانی به شما در کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش اثربخشی کمک خواهد کرد.

مشاوره:

مشاوره مدیریت منابع انسانی فرایندی تخصصی‌ست که به سازمان‌ها کمک می‌کند چالش‌ و مشکلات مرتبط با مدیریت منابع انسانی را شناسایی و حل کنند، فرصت‌های جدید در حوزه مدیریت منابع انسانی را در سازمان شناسایی و از آن بهره برداری کنند و تغییرات لازم در حوزه مدیریت منابع انسانی را به منظور بهبود شرایط کسب و کار ایجاد کنند.

جذب و استخدام:

شکار استعدادها که به عنوان یکی از روش‌های خوب در جذب افراد به شمار می‌آید، فرآیند یافتن بهترین متقاضیان شغلی برای یک موقعیت است. در بیشتر موارد، کسب‌وکارها به جای استفاده از روش‌های قدیمی، از روش هدهانت برای شناسایی و استخدام کارمندان کاربلد یا افراد رده بالا مانند مدیر ارشد، استفاده می‌کنند.

برون سپاری و استقرار منابع انسانی:

در بسیاری از سازمان‌ها احساس نیاز به واحد منابع انسانی وجود دارد اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. برخی واحد اداری و کارگزینی را به واحد منابع انسانی ارتقا می‌دهند. برخی یک نیرو با روابط عمومی خوب را مسئول منابع انسانی می‌کنند. برخی یک مدیر منابع انسانی استخدام می‌کنند که به امور کارکنان رسیدگی کند. اما واحد منابع انسانی را نمی‌توان یک‌باره به سازمان اضافه کرد؛ بلکه باید بسترسازی شده و تمهیدات لازم دیده شود. ممکن است
سازمان شما کوچک باشد و نخواهید یک واحد راه‌اندازی کنید بلکه شخص مناسب را باید جذب کنید یا سازمان شما بزرگ بوده و قصد راه‌اندازی تیم منابع انسانی را داشته باشید. درهرصورت خدمات راه‌اندازی واحد منابع انسانی، می‌تواند شما را به اهدافتان نزدیک کند.

راهبری و کوچینگ:


کوچینگ هنر یادگیری به جای یاد دادن است و به افراد کمک می کند آن چیزی بشوند که از اعماق وجود می خواهند.

امروزه بسیاری از مدیران عدم رضایت از عملکرد کارکنان که در پی راه حلی برای ان است. کوچینگ راه حلی است که میتواند. به مدیران جهت بهبود این عمر کمک کند.

طرح های نمایش محصول

هیئت علمی

وجود اساتید و مدیران به نام کشور

اهمیت به روز بودن

همگام با جامعه جهانی مدیرت منابع انسانی

سیستم پشتیبانی

سیستم پشتیبانی سریع

آگاه سازی به موقع

آگاه سازی به موقع نسبت به خطرات

هدف گذاری دقیق

برنامه ریزی دقیق برای اهداف

بهره گیری از به روز ترین ابزار ها

بهره گیری از به روز ترین ابزار ها

گزارش مکتوب

گزارش مکتوب از روند اجرا

رویداد های اختصاصی

رویداد های اختصاصی

چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم!

در صورت تمایل و ارتباط بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید.